Träningsglädje

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
Tog mig på kvällskvisten iväg på ett träningspass med 30 minuter av mitt livs största glädje- Sh´bam! Körde också 30 minuter Cx på det för att bygga upp lite styrka i bålen. Är så himla skönt att vara tillbaka på gymmet igen efter uppehållet på dryga två månader och det är med glädje jag går dit nästan varje dag. Att jag dessutom ska åka tjejvasan om två veckor kan också ha en avgörande roll i att jag vill komma igång snabbt, vad vet jag? Hursom ska jag ta tillvara på träningstiden (och framför allt träningsglädjen!), och inte träna sönder mig på en gång som jag brukar göra annars. Är så lätt att hamna i den fällan när man tycker träning är så kul.
Har gjort matlådor på kvällskvisten och diskat undan så att det är fräscht i köket. Ska unna mig ett avsnitt av min nya favvoserie Hollywood Heights innan det är dags att släcka dom små blå. Unnar mig faktiskt en sovmorgon i morgon till klockan åtta då min tvättid börjar. Inga föreläsningar på hela dagen- som helg fast mitt i veckan!
 

Kommentera inlägget här :