Tjejvasan 2014

publicerat i Allmänt, Träning;
Hej! Nu var det ett tag sedan vi hördes. Jag har mina ursäkter, kalendern har en tendens att vara smockfull över helgerna och det var inget undantag den här helgen. Tog mig igår igenom tjejvasan, 3 svettiga, men ack så härliga mil. Åkte på 2 timmar och 13 minuter, en försämring tidsmässigt med två minuter från förra året. Är rätt nöjd med mitt resultat med tanke på att det var första gången för den här säsongen som jag stod på ett par skidor. Men nästa år, då ska jag banne mig under två timmar- no excuses!
Idag värker kroppen lite överallt. Det gör ont i muskler på ställen där jag inte ens visste att det fanns muskler, haha. Men det är skönt, då vet man att man lever. Får ta det lite lugnt på barndansen idag så får kidsen ge järnet i stället. Först ska jag se klart femmilen på tv, OS- avslutningen för längdlöparna. Vågar vi tro på medalj? Jag vågar inte hoppas, men jag önskar Anders Södergren ett fint resultat eftersom det antagligen är hans sista olympiska spel. Sen är det hockeyfinal också, massa tv idag- mys!
 
 

Kommentera inlägget här :