Tisdags- seg

publicerat i Allmänt;
Sov inget vidare på hela natten. Vred, vände, vred, vände. Visste att jag hade sovmorgon till nio men vaknade av rutin vid sex och kunde såklart inte somna om. Så då fortsatte samma procedur med vridandet och vändandet. Halv nio hör jag att Tove rasslar upp och då är jag i princip klarvaken, men forfarande sjukt trött. Vi kliver upp, betalar räkningar, gör frukost och går till skolan. Inser att min budget den här månaden räcker till ett par Hunter- gummistövlar, lycka! 
Eftermiddagen har bjudit på samma, gamla kassa nivå som vanligt. Jobbat lite med Sandvik- projektet, pluggat minimalt, pratat skit med frugan och hunnit känna efter att jag tusan håller på bli sjuk! Så himla typiskt eftersom jag har massa pass i helgen på Må Bättre. Både vikariat på Sh´bam och spinning, sen ordinarie barndans så nu gäller det att köra huskurer för att bli frisk- snarast! Har hunnit söka ett extrajobb på eftermiddagen också så vi får se hur det blir med det, att hålla en liten tumme skadar ju inte! 
Nej, nu ska jag lägga fokus på att bli frisk och kika lite på redovisningen här. Nedrans Debet och Kredit, att det ska vara så svårt att prenta in!!
 

Kommentera inlägget här :