Tillsammans kan vi göra skillnad

publicerat i Allmänt;
Idag tog jag mitt förnuft tillfånga och gjorde någonting som jag aldrig gjort tidigare. Satt och drömde om tröjan jag bloggade om igår när jag plötsligt blev nominerad till att lägga ett bidrag till Barncancerfonden. Satt länge och funderade, tröjan eller att lägga ett bidrag, vad är viktigast. Efter att reklamfilmen kommit upp i huvudet bestämde jag mig. Ni vet, den med fyra stolar fast det sitter bara ett barn på tre av dem. Hemskt. Klart att jag ska bidra med 200:- till Barncancerfonden, det är väl en självklarhet? Att jag ens velade från början, det gjorde att jag skämdes en aning. Betalade in mina pengar, delade på facebook och hoppas dessutom kunna sprida budskapet här. Blev du inte nominerad på facebook av mig kan du väl, snälla, klicka här och lägg ditt valfria bidrag. Tillsammans ska vi nå en miljon kronor, en liten summa pengar som kan förändra så många livsöden. Ta ditt förnuft tillfånga, precis som mig. Tillsammans kan vi göra skillnad! 
 

Kommentera inlägget här :