Snigeldag

publicerat i Allmänt, Träning;
Har varit en fruktansvärt seg dag idag, usch! Inte har jag tagit mig för att göra någonting speciellt heller utan jag har låtit dagen snigla fram i sin takt och jag har glatt bara väntat in kvällens höjdpunkt- Sh´bam. Ska alldeles strax dra mig mot Sensia för att få göra av med lite energi och jag ser fram emot det så jag nästan spricker. Jag ska ju nämligen åka tjejmilen på lördag, och som ni vet har jag inte varit så effektiv på träningsfronten sen vi kom hem från Australien. Jag har inte ens stått på ett par längdskidor i år! Men någonstans säger det mig att det kommer gå bra. Jag startar ju inte i startled två utan anledning. Att vila sig i form är kanske det bästa, haha?
 Det är ju torsdag idag, det har ni inte glöm va? Håll utkik senare ikväll efter Australien del 2 :)
 

Kommentera inlägget här :