Sjuklådan

publicerat i Allmänt;
God kväll! Tänk att jag fortfarande är vaken och har energi över till ett blogginlägg. Helt otroligt om det hade varit i vanliga fall, men nu är det inte i vanliga fall. Har varit hemma hela dagen, inte krupit ur pyjamasen sen igår och faktiskt hållit mig i sängen hela tiden. Inte så konstigt att man inte är trött nu då, man har väl bara gjort av med en sisådär 20 % av energiförbrukningen. Febern har hållit sig kvar från igår och jag har haft sjuklådan framme heeela dagen och petat i mig massor med olika saker. Har duschat varmt flera gånger, druckit mycket te, druckit massa brusvitaminer, hällt i mig mjölk, försökt äta bra, sovit i mängder och ätit en och annan ipren. Allt för att lyckas bli frisk tills helgen, eller ja, helst i morgon! Känner mig mycket piggare nu i alla fall och tänkte försöka köra samma koncept i morgon- då borde jag vara i balans på fredag! 
 

Kommentera inlägget här :