PM inskickat!

publicerat i Allmänt;
Klockan är tolv och PM:et är inlämnat med hela tio minuter tillgodo. Kan inte låta pli att känna mig lite stolt även fast jag inte har någonting att vara stolt över. Nu väntar opposition på fredag och sen är det bara betygsutdelningen kvar. Lyckas vi klämma åt oss ett E, då ska jag fira med pizza!
Har äntligen krupit ner i sängen. Tog en varm dusch innan jag kröp ner och nu är allt så hima varmt här hux flux. Har vikt det andra täcket skönt bredvid mig så jag kan krama om det ordentligt med ett ben ovanpå, den klassiska myspositionen, ni förstår hur jag menar väl? Har man ingen att kura upp sig mot så får man improvisera, haha. I morgon tar jag en lång, välförtjänt sovmorgon. Mobilen avstängd, inget alarm. Minns inte ens när det hände sist? God natt!
Nummer F, there we're talking!
 
 

Kommentera inlägget här :