På hemmaplan

publicerat i Allmänt;
Andas ut. Lägger mig i sängen och hela kroppen värker. Haha, tänk att det är såhär det alltid ska kännas i kroppen efter en total utmattning. Att det till och med ska kännas som en kamp bara att gå från tåget och hem, knappa femhundra meter med ett par väskor. Det som annars brukar vara en baggis. Faschinerande med kroppen ändå, hur det styr och ställer. Men nu är jag, hursom, på hemmaplan igen.
Idag blir det en tidig kväll med en liten sovmorgon imorgon. Klockan åtta väntar tvättstugan snällt på mig så planen är att jag ska masa mig dit till dess. Sen vid ett är det äntligen kursstart i en tenta- kurs. Tänk att jag längtar efter det (korkat, jag vet!!), men jag gör det... Är så trött på den här ekonom- slappa tiden nu. Nu vill jag ha lite action, lite press och resultat framför allt! Det här blir nog ett uttalande som jag snart ångrar, men just nu är jag pepp, haha :)
 

Kommentera inlägget här :