Nytt i garderoben

publicerat i Kläder och skor, Shopping;
Basplagg i all ära, men usch vad tråkigt och svårt det är att köpa, ändå är det så himla viktigt att ha. Har länge tittat på Peak Performance kollektion som fräckt nog heter Elin. Älskar deras ziphoods både utseende- och materialmässigt, men prislappen är jag inte fullt lika imponerad av. Antar dock att det är priset man får betala för en kvalitetströja, är rätt säker på att jag inte kommer ångra mig när den dimper ner i brevlådan!
Passade också på att beställa ett par nya jeans från Dr. Denim. Har en favvokollektion hos dom, Plenty, som jag inte kan slita mig ifrån nu när jag väl fastnat provat den. Inga andra byxor går hem just nu så det fick bli en ny färg bara. Längtar tills sms:en kommer och jag får bege mig till OKQ8 och hämta paketen! 
 

Kommentera inlägget här :