Mitt andra hem

publicerat i Allmänt;
Nu är jag tillbaka i mitt andra hem, eller ska man kanske säga första hem? Lite oklart det där var jag egentligen bor och vad jag är nu för tiden, men jag tror jag känner mig mest som sundsvallsbo och att Sundsvall är mitt hem. Hursom, det är i Sundsvall jag är tillbaka just nu. 
Har kalasat hela dagen, först firat OS- guldet som vi fint briljerade med att ta hem, och sedan kalasades det för min lillasyster. Innan dagen var slut blev det många fina presenter till både Emmapemma och mig. Fick faktiskt några försenade alla hjärtans dag- presenter, så lite älskad är jag minsann, haha. Nej, dags att krypa ner i sängen nu och tacka för idag. Imorgon väntar panikarbete med ett PM som ska in och som är långt ifrån klart. Jag tror också att jag har lite mer sömn att ta ikapp från tidigare bravader. Puss vänner!
 

Kommentera inlägget här :