Jag & Dregen

publicerat i Allmänt;

Kliver lydigt upp kvart i åtta när klockan ringer idag. Då har jag sovit i tre, ynka timmar. Mår så himla bra trots omständigheterna, min kväll igår var så himla fin på alla sätt och vis. Middag på The Bishop´s Arms med mina två snygga dejter- god mat toppat med chokladöl (chokladölen var väl inte det godaste jag testat, haha). Toppar det med att gå på Bio, “Delivery man”. Som om inte det vore nog hinner vi med en krogenrunda som grädde på moset och där springer jag på, om inte världens, åtminstone Sveriges, absolut, i särklass, sexigaste man. Dregen. Sorry boys, men att någonsin kunna toppa min alla hjärtans dag som jag hade igår blir svårt!

Sitter nu snällt på tåget påväg hem till Sandviken. Barndansen om tre timmar är ett faktum och jag är faktiskt taggad att träffa dom härliga kidsen. Efter det bär det av på 60- årskalas och jag har tänkt försöka överleva den här lördagen också, på ett eller annat sätt. Den som påstår att jag inte har många järn i elden snackar i nattmössan. Puss vänner, ha en fin lördag<3

 

Kommentera inlägget här :