Irland i December

publicerat i Allmänt;
Vilken dag det har varit idag. Spontan, rolig och himla lång. Känns som jag inte har lyckats åstadkomma mer än att göra av med pengar. För det första bokade jag och Tove in oss på Sweeney Todd- musikal den 27 april med Peter Jöback i huvudrollen. Hotellövernattning och storstad, tror det kommer bli awesome! Som om inte det vore nog smidde vi fina planer inför nyår 2015. Då ska vi nämligen till Irland och Dublin i sex dagar. Mys! Att vara singel har verkligen sina fördelar och jag kan inte säga att jag ångrar en sekund av mitt beslut. Lycklig!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Åh ni kommer få det så bra!!! Jag kan alla sevärdheter så bara att hojta! Åh så avundsjuk! Älskade irland!

Svar: Jag hoppas verkligen det, ser så mysigt ut där :) Du får mer än gärna tipsa oss, allt, allt, allt vill vi ha!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :