Inspirerad!

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Jag tycker verkligen IKEA har fått in så mycket härliga vårproukter nu som gör vardagen lite piggare och gladare, man blir inspirerad inifrån på något sätt. Det liksom småkryper i fingrarna och jag skulle vilja köpa hem alltihopa för att göra vårfint överallt. Fräscha fäger, lite shabby chic över det hela, och det gör mig så glad för den stilen passar både in på flickiga tjejrum, i romantiska lägenheter och i antika hus. Hur perfekt är inte det på en skala? Sen att IKEA alltid har schyssta priser gör ju inte stilen sämre på något sätt! Har samlat ihop några favoriter som jag har just nu, allt för en billig peng. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kewa:

åååh älskar lycktan, önskar att jag kunde få ha shabby chik här men de lär väll aldrig hända :P

Svar: Jag har faktiskt lyktan själv, den ger ett jättemysigt sken! :) Äsch då, tjata lite till så går det snart hem, haha ;) Eller så säger du inget och så är det omstylat hemma en dag när han kommer hem ;)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av kewa:

Ja de är väll den enda lösningen :p

Kommentera inlägget här :