Hockeyshot

publicerat i Allmänt;
Vaknar upp relativt pigg idag fast det är torsdag och fast jag inte kom i sängen förens vid tvåtiden inatt. Igår blev det en spontankväll som jag inte riktigt var med på från början, men som jag hur det än blev, gled med på. Det hela började med att jag och Elias skulle se hockeymatchen på tv. Sverige- Tjeckien. Vi lyssnade på försnack efter försnack efter försnack tills öronen höll på att trilla av. Då kläckte Elias idén att vi skulle ta en shot vid varje mål, vid varje utvisning och vid varje slagsmål under matchen. Deal sa jag och så körde vi! 1 liter senare, sex mål, några utvisningar och några slagsmål senare vinglade vi iväg till Kåren för att möta upp Tove som jobbade. Fnittriga och trötta höll vi ut hela kvällen och stupade sen i säng, vinnare av första OS- matchen. Yes!
 
 

Kommentera inlägget här :