Familjetid

publicerat i Allmänt, Träning;
Ligger redan nerbäddad i sängen, mör i kroppen och lagomt sådär fredagsseg som man får vara på veckans sista arbetsdag. Inte för att min dag idag har varit speciellt jobbig, lång eller krävande- snarare tvärt om! Men det tar på krafterna att leva det liv som jag gör även om det den här veckan har varit en av mina lugnare veckor på länge.
Lämnade Sundsvall idag vid lunchtid för en fredagskväll hemma i Sandviken. Hämtat jobbdator på Sandvik, dansat Sh´bam på Måbättre och fått lite kvalitetstid med min fina familj. Att dom dessutom gjort min favoriträtt bara för att jag ska komma hem var inte fel, grillad kyckling med hemmagjorda pommes och beasås, mmm! Viktigt också att det är Blåbands pulversås man kokar på spisen, annars är det inte riktigt lika bra, haha.
Innan jag bestämmer mig för att släcka dom små blå ska jag unna mig ett avsnitt av Hollywood Heights, så himla perfekt fredag på alla sätt och vis.
 
 

Kommentera inlägget här :