Bästa feelgood helgen på länge

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Jag har precis krupit ner under täcket här hemma. Tog en lång dusch så kroppen är sådär rosig från värmen precis innan jag kröp ner under det svala, fluffiga täcket. Det blir så himla mycket mysigare att gå och lägga sig då på något vis, jag vet inte riktigt varför. Jag har tänt flera värmeljus i lägenheten, har skurit upp en fruktsallad och har placerat mitt broderi i knät. När jag har haft en sån himla fin helg i övrigt tänker jag inte avsluta den dåligt, utan då ska det vara bra hela vägen. Min bästa feelgood- helg på länge. Inget trams, inget drama och inga skandaler att skämmas över, utan mys med min fantastiska familj, mina fina vänner här i Sundsvall och sen tid för mig själv och det jag mår bra av. Lycka så jag nästan spricker!
Innan jag avslutar för idag tänkte jag be er hålla en liten tumme, men bara en liten. Har idag tagit ett steg som jag länge önskat att jag skulle våga ta, men inte gjort fullt ut. Ett nytt kapitel i mitt liv som jag gärna vill påbörja, och som kanske är på gång nu. Jag tog det där steget idag. Håller er uppdaterade om hur det går, vill inte säga så mycket mer idag. Söndagskramar! 
 

Kommentera inlägget här :