Ärlighet

publicerat i Allmänt;
Det finns vissa saker som jag har tagit lärdom av här i livet. Saker som jag har fått gå den långa och hårda vägen för att bevittna och inse att dom faktiskt är viktiga. Den viktigaste av dem alla är ärligheten. Ärlighet är den absolut viktigaste egenskapen en människa kan ha och finns inte den så är det inget att bygga vidare på och man är starkare ensam. En människa som ljuger och är falsk gör bara ont.
Idag när jag var iväg på min lilla eftermiddagsutflykt så var jag till en tatuerare för att befästa just dom orden. Jag är oerhört stolt över tatueringen och den är den finaste av de tre som jag har. Den har en betydelse och den har en mening, jag önskar bara att den hade samma betydelse för fler människor där ute. Ärligheten alltså.
 
 
 

Kommentera inlägget här :