Vår julskinka har rymt....

publicerat i Allmänt, Hemmet, Mat och recept;
En dag i lugnets tecken. Idag har jag bara legat nerbäddad i sängen, omringad av massvis med skolböcker och musiken dovt klingande hur högtalarna. Snorpapperhögarna har växt ikapp med mitt snytsår under näsan, men jag känner mig trots allt piggare! Så det är kanske det som behövs, vila, vila och liter mer vila. Vare sig jag vill eller inte. Tänkte fortsätta i samma spår hela veckan så jag borde stutsa av energi till helgen, åtminstone förhoppningsvis. Vi kan väl hålla en liten tumme?
Passade på att griljera årets julskinka när jag ändå var hemma hela dagen. 3,5 kilo tyckte jag kändes lagom till mig och frugan, haha. Vi får knapra redigt med skinka fram till jul, men det gör ingenting, shit happens.
Nu är det dags att mysa med kvällsfikat framför Ensam Mamma söker, ni tittar väl? <3 Mitt favvisprogram, hihi.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Vad fin den blev!

Kommentera inlägget här :