En lång dag

publicerat i Allmänt, Shopping, Skola och utbildning;
Pjuhuu vilken dag! Och lång har den varit också. Fem i morse ringde klockan och en trött student masade sig iväg tilltvättstugan iklädd trosor, sovtröja och tofflor. Mer eller mindre bodde i tvättstugan fram till åtta då det var dags att bege sig till skolan. Ni vet, man kan aldrig plugga för mycket fysik... Eftermiddagen innehöll rapportskrivande för hela slanten, men så vid femtiden bestämde jag mig för att dra iväg på en spontan tur till Birsta. Bara jag, mina små ärenden och lite tid att andas. Lyckades skrapa ihop julklappar till farmor o farfar, mormor o morfar och papsen, så nu är snart listan avbockad. Känns skönt även om jag tillhör knäppjökarna som faktiakt gillar att trängas i julhandeln dagarna innan jul, hihi. Nej, nu är det dags att sova här i stugan. Visar farfars present, god natt <3


Kommentera inlägget här :