Höstterminen 2014

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Skola och utbildning;
Hallå vänner! Var länge sedan jag fick upp ett inlägg här, hoppas det ska kunna bli ändring på det nu. Jag har smygit igång höstterminen lite tidigare i år än vanligt- har 3 tentor som jag skulle behöva ta ikapp innan resten av skolan börjar. Måste klara minst 2 för att få CSN, så ja, lite serious är det ju! 
Bor på heltid i Sundsvall igen. Blandade känslor det där. Var himla skönt att få tillbringa lite tid med mamma och pappa igen, även om det såklart är mest skönt att rå om sig själv. Men om ett par veckor när sommarens tentaperiod har lagt sig så pyser jag hemöver en sväng igen. Sånt är viktigt. Oerhört viktigt! 
Har sommarens bästa fynd på mig idag! Långklänning 50:- från Lindex. Me like!


Kommentera inlägget här :