Att se till det lilla

publicerat i Allmänt, Mat och recept, Träning;
Älskar att jag hamnat i ett fantastiskt träningsflow. Det känns aldrig jobbigt att ta sig iväg på träningspasset, det känns inte tungt efteråt även om jag presterar sämst utan allt känns bara fantastiskt kul! Slog idag faktiskt personligt rekord för sommaren och spran i 60 minuter. Det resulterade i 11 kilometer. Kanske ingen topptid om man ser till kilometertiden, men här ser vi det "lilla" pch konstaterar att jag faktiskt orkade springa i 60 minuter. Japp! 
Har dessutom börjat smyga mig på min nya kost. LCHF. Känns lite läskigt, men på något sätt bra. Att trappa ner på kolhydrater känns rätt, då kanske jag äntligen börjar få lite synliga resultat av tiden jag lägger ner. Hoppas! Nu lite god natts sömn, i morgon väntar bröst, biceps och 45 minuter på bandet- pepp!


 

Kommentera inlägget här :