Tisdagsmys med världens bästa frugis

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Nu är det gjort. Intropasset på Sportsgym är avklarat och gissa om jag var nervös. 30 minuter HIIT Circle. Jag var alldeles svettig efter passet trots att jag inte tränat en sekund. Spänningarna gjorde sig påminda och släppte, skönt det i alla fall. Vill inte påstå att jag är nöjd med min insats som instruktör från ikväll. Visst gjorde jag ett helt okej jobb, men det märks att jag är grön inom området och att jag inte har vanan att instruera på det här sättet. Men jag kommer att utvecklas jag med, jag måste bara ge det tid. 
På kvällen bestämde jag och frugis oss för att ha en myskväll. Fira att vi äntligen har tid att se varandra, typ! Bio, vi två, chips och läsk, en massa fniss. Precis vad jag behövde för att avrunda den här perfekta tisdagen. Lite kvalitetstid med min frugis <3






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KassandraPalma:

så mysigt med lite bio

Kommentera inlägget här :