Sista dagen idag

publicerat i Allmänt, Mat och recept, Träning;
Sista dagen idag. Alla brudar har lämnat lägenheten, till och med frugan. Jag njuter lite av tystnaden, lugnet och ensamheten. Att inte behöva tänka på något annat än mig själv i ett par dagar. Det är lyx, vardagslyx.
Pep tidigare ikväll iväg på ett 45 minuter långt HIIT- Performancepass. Kändes som jag behövde det, minns knappt när jag tränade sist? Bra ös med mycket folk. Musklerna svider efter 76 pullups, 76 pushups och 76 kettlebells på under 20 minuter. Fight for your right! Kom hem och slängde ihop lite gomat innan det var dags att krypa i pyjamasen och ha lite sänghäng ikväll. Skönt att avsluta kvällen på ett sätt som jag älskar. Det är ju trots allt lillördag!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Men vad fräscht och gött det där såg ut!

Svar: Väldigt enkelt och väldigt gott! :)
1 kycklingfilé som jag tärnat och stekt med lite salt och peppar, serverar det med en vanlig grönsallad. Testa!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :