Romance

publicerat i Allmänt, Hemmet, Shopping, Skola och utbildning;
Ligger i sängen i Sundsvall. Fryser lite, är supertrött och har tre saker kvar på min to- do- list. Sammanfatta föreläsningen i Affärssystem, fixa klart allt inför passet imorgon på sportsgym, skriva ut några viktiga papper. Själv vill jag helst bara ta en supervarm dusch och sen släcka dom små blå. Vi får se om jag gör ett sista ryck eller inte, skulle bli ytterst förvånad om det hände!
Har på kvällen beställt en sängkappa till "nya" rummet. Ellos har verkligen hur mycket roliga alternativ som helst när det kommer till just bäddtextilier och jag hade faktiskt svårt att välja vilken jag gillade mest. Efter mycket om och men bestämde jag mig för den här, Romance som den så fint heter. Den hade fått fina recensioner så jag håller en liten tumme för att det blir bra. Älskar att det äntligen är dags för själva piffet av rummet, det är det som är så kul!
 

Kommentera inlägget här :