Mot slutdestinationen

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Så var det dags för lite mer resande. Sitter just nu på tåget från Stockholm upp till Sundsvall. Vilka fantastiska dagar jag har fått vara med om, så fruktansvärt roligt, inspirerande och lärorikt. Önskar fler människor fick den här chansen som jag fått, man växer verkligen som människa! Ska i alla fall bli skönt att hamna hemma på slutdestinationen Sundsvall. Tyvärr blir det kortvarigt för imorgon blir det hemfärd till Sandviken igen. Hej och hå!
Stannade till på centralen och köpte med mig ett kilo godis till resa . Lite överdrivet kanske, men jag känner mig så värd det! Fick dessutom mitt jobbschema för kommande veckor på Sportsgym och som det ser ut nu har jag receptionstid + 2 träningspass i veckan. Är så laddad och vill bara sätta igång nu, nu, nu! Anteckningsblocket är framtaget och peppmusik har jag i öronen, här ska ett mördarpass skapas! Känns som skolan blir lidande nu, men vad gör det om hundra år :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Så som du ser ut måste killarna som går förbi dig dreggla! :D

Svar: I wish, haha! :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :