Lunchföreläsning

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Ligger i sängen på mitt hotell i Stockholm. Försöker pusta ut i några sekunder, det har varit alldeles för intensivt schema sedan åtta igår kväll. Började med workshopen på Sportsgym och den var verkligen så givande. Det finns så mycket människor som inspirerar inom träning och jag vill så gärna nå nya nivåer själv. Hoppas verkligen jag får möjligheten att utvecklas, om inte inom träningen så får jag åtminstone nya kunskaper inom receptionsarbete, och det gör mig så motiverad. Allt är ju så himla kul!
Satte mig i bilen direkt efter workshopen som slutade halv tio. Bilade hem till Jäderfors och ögonen gick i kors.
Stupade i säng halv ett och klockan ringde glatt fem på morgonen igen. Med 4,5 timme sömn i kroppen var det bara att fräscha upp sig och pipa ner till Arlanda. Flög upp till Luleå och höll i en lunchföreläsning där idag. Fruktansvärt kul och mycket inspirerande. Hoppas jag lyckades inspirera några också och att det inte bara är jag som blir positivt överraskad över vilket fantastiskt företag Sanvik är, haha! Lyckades också klämma in en träff med min härliga tjej Maja som pluggar där nu. Önskar verkligen vi kunde ses oftare än vad vi gör! Återuppleva alla goa stunder från Gymnaiset. I wish! 
När vi var klar gick flyget tillbaka till Stockholm. Jag checkade in på ett hotell i stan eftersom jag ska hålla i lunchföreläsning i morgon på KTH också. Om ni bara visste hur bra jag mår just nu! Ska alldeles, alldeles strax dra på mig lite roligare kläder och möta upp en fin vän som bor här i krokarna nu. Måste passa på och njuta när man har chansen, det blir tyvärr inte allt för ofta. Speciellt inte när man pluggar 125% och har tre extrajobb!
 

Kommentera inlägget här :