Jag ramlar dåliga gatan fram

publicerat i Allmänt;
Blogga, shit vad jag vill blogga! Jag gör så mycket olika, roliga saker. Vill berätta allt, säga hur fantastiskt mitt liv kan vara på alla sätt och vis. Men jag hinner inte. Jag har inte tid! Sammanfattningsvis; Jag har haft dansuppvisning med världens finaste kids på världens bästa träningsanläggning. Min allra bästa vän har varit på besök och det gjorde så ont i mitt hjärta när hon lämnade mig igen. Jag har träffat massa nya, underbara människor som jag bara vill träffa igen, igen och igen. Jag känner mig fånigt pirrig i magen och inser att det snart är maj. Yoloade och drog till Stockholm och Stureplan med frugan. Bodde på hotell, tittade på musikal och dregglade ikapp över Peter Jöback. Tog några drinkar en söndagkväll och shoppade loss en måndag.Håkan Hellström beskriver mitt liv så himla bra i så många av hans låtar nu. Jag älskar livet <3
 

Kommentera inlägget här :