Happy Friday!

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping;
God morgon vänner! Fredag idag, solen skiner och jag känner mig piggare än vad jag gjort på hela veckan, fantastiskt :) Har börjat dagen rätt soft hemma med soffhäng, lite Sandvikjobb och nät- fönstershopping. Hur säger man förresten när man fönstershoppar fast på internet? Det är ju inte riktigt fönstershopping, men det är ju en typ av det. Hjälp mig, skulle vara kul att veta vad man säger :) Hittade såklart lite smått och gott men lyckades hålla mig från att trycka på beställa- knappe idag. Tänkte däremot att det inte skadar att önska sig! På Cubus hittade jag en jättesöt nattskjorta mitt bland alla deras andra, söta pyjamasar. Fastnade länge på sidan, vred oh vände. Vill så gärna ha den, dessutom är det hela för en billig peng. Upp på önskelistan direkt!
Alldeles strax ska jag iväg på föreläsning, sen tar jag lunchtåget hem. Ikväll har jag SH´BAM på Må Bättre hemma i stan och sen vankas mer soffhäg framför Let´s Dance tillsammans med mammi. Älskar, älskar fredagar! 
 
 

Kommentera inlägget här :