Tjejkväll

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Skola och utbildning;
Hello vänner! Första dagen på länge som jag verkligen fått någonting gjort fast jag knappt gjort ett dugg, haha. Sjukt jag vet, men min motivation den senaste tiden har inte varit någonting att skryta med direkt. Får skärpa till mig nu, tentaveckan närmar sig med stormsteg. 
Har ikväll varit iväg på tjejkväll med två fina tjejer. Tjejkväll innebär extraöppet på stan, tjejer (såklart), extra välkomna och ruskigt fina priser. Jag skulle köpa gummistövlar och potatis men kom inte hem med något av det. I stället lyckades jag fynda en regnkappa, 3!!!! par skor, handskar, fondation, mascara och hårspray. Jag mår så bra i själen, precis det här var jag så värd! Nu skruvar vi upp motivationen ett snäpp och laddar för hemfärd i helgen. God natt så länge<3
Ps. Visar mina inköp i morgon, puss!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

fan vilken osmickrande bild de blev haha!

Svar: Så söt så :) <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :