Tillbaka till vardagen

publicerat i Allmänt, Shopping;
Så är jag tillbaka i Sundsvall igen. Skönt på nått vis, det blir som en fristad att vara här. Bara bry mig om mig själv, se till så jag mår bra och göra det jag behöver göra. Ingen annan- bara jag. Lite smålyxigt om man tänker efter!
Åkte tillbaka med det tidiga tåget idag för att hinna veckohandla och komma in i gamla vanor igen. Gjorde en noggrann inköpslista innan jag och Ida begav oss iväg till affären då budgeten är tight fram till onsdag då pengarna rullar in igen. 150:- i kontanter och 25:- i bonuscheck var det jag hade och det skulle räcka, så var det bara. Pengarna räckte och mitt kylskåp fylldes gott och väl upp. Nöjd och glad drog vi till skolan och gjorde ett sista ryck med effektivt plugg. Rätt schyst söndag. Nu är det dags att sova, imorgon är det legday på gymmet. Godnatt<3
 

Kommentera inlägget här :