Städdag

publicerat i Allmänt, Hemmet, Kläder och skor, Shopping;
Hallå! Sent inlägg idag då jag tog en redig sovmorgon efter gårdagens trevligheter och en oförvarnad väckning mitt i natten. Fem personer kom instormandes i lägenheten halv tre, sjungade för fulla muggar och jag flyger upp yrvaken. Tove och co var i sitt esse, fin godnattsång!
Har idag tagit tag i sån där skitgöra som man gärna annars inte gör. Städning. Men nuså, nu är det verkligen ordning här hemma och det känns så skönt! :) Passade dessutom på att få lite ordning på skofronten så åkte och köpte mig en skohylla. Efter massa rabatter kostade den bara 309:- på Åhléns och jag är så nöjd! :) Nu fattas bara en ny vägghängare för jackor och min hall (får man plats med hall, toalett, kök, vardagsrum och sovrum på 13 kvm?), kommer att se mycket bättre ut!
 

Kommentera inlägget här :