Sjuk

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Träning;
Då var det roliga över. Näsan rinner och febern har smygit sig på. Alltid under nollningen, jag fattar inte! Drog iväg och tränade med Ida idag och jag var så taggad, men kroppen svarade inte för fem öre och jag orkade nästan ingenting. Insåg ganska snabbt att det inte var någon idé att pressa- jag skulle bara bli sämre. Så jag lullade mig igenom passet medan Ida fick kötta. Men nu låter det som att min sväng till Sensia bara var värdelös idag, och så var det inte riktigt. Lämnade in CV och Personligt brev i receptionen idag och fick glädjande respons. Så vi får se vad som händer, har jag tur är jag kanske träningsinstruktör även där inom snar framtid så jag håller en liten tumme. Det tycker jag att du också kan göra, för min skull :)
Har skaffat nya byxor och jag bara älskar dom! Mysisar i 3/4 längd med snöre i midjan och fickor i sidorna. Snygg färg också, självklart från Nike. Passa på, dom är på rea!
 

Kommentera inlägget här :