Så klantigt!

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Nu var det länge sedan vi hördes, men mina dagar är så fullsmockade att jag glömmer hälften av vad jag ska göra och den andra halvan hinner jag inte med. Ja, kort och gott blir det ingenting gjort när man är såhär stressad! Men jag ser ljuset i tunneln. I morgon ska jag bli avslöjad som fusknolla och jag verkligen längtar. Då har jag äntligen 125% i studietakt i stället för som nu- 275%! Helt sjukt. Har inte hunnit slänga in en bild på tatueringen än heller, så här kommer den. Är väldigt nöjd och stolt, finare än vad jag faktiskt hade tänkt mig :) För er som undrar så har Erik en likadan på samma ställe. 
Ska jag berätta vääärldens kanske klantigaste grej då? När jag var hemma i Sandviken över helgen så glömde jag kvar träningsskor och datorladdare. Så himla klantigt! Och såklart hade jag bara 20% batteri kvar i datorn, så lånade min kompis laddare idag för att ladda upp datorn till max, så nu gäller det att snåla på det lilla batteri jag har då Erik måste posta upp min laddare. Jag menar jag kan inte leva utan den i två veckor. Sjukt jobbigt!

Kommentera inlägget här :