Nytt i garderoben

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping;
Ni vet den där känslan när man suktar efter ett par byxor, man vet hur dom ska se ut, hur dom ska kännas och hur dom ska sitta- men man hittar inga i butiken! Ja, då är det tur att man har en shoppingtokig vän som kan springa ner och tipsa en, och så får jag känna och klämma lite haha :) Så idag på kvällskvisten har jag beställt ett par stretchiga, svarta brallor från Dr Denim- sjukt nöjd! Älskar den höga midjan också, passar mig perfekt.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

åh men snygga. :D

Svar: I know, tack! :)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Dom är svinsköna! Blir dock grå snabbt.. Har haft flera par^^

Svar: Jaha, vad bra :) Tråkigt, det hade jag inte hört någonting om tidigare, men jag hörde att dom gick sönder snabbt? Nått du haft erfarenhet av? :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :