Nollan har blivit tvåa

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Avslöjad- äntligen blev jag avslöjad av mina ettor, och kommisionen fick sen sköta sitt uppdrag att göra mig till åtlje inför alla nollor och ja, se själv hur det kan se ut. Men skönt är det att äntligen vara fri och att äntligen få vara mig själv, även om jag inte skötte mig galant hela vägen. Som avslut på det hela var det lite capstävling och gissa vad- 3 cider sen är det kört! Min lott i livet det där, haha.
Idag börjar skolallvaret på riktigt med plugg hela dagen från 08-17. Nu är det på riktigt, det börjar kännas! Ska försöka hinna klämma in ett träningspass också runt fem, sen är det tacokväll på kårhuset- mys! Får se hur mycket vi kommer hinna höras idag, som ni märker är det speckat schema ;)

Kommentera inlägget här :