Nattmat

publicerat i Allmänt, Träning;
Igår när jag väl hoppat upp i sängen för att läsa min bok så kommer jag på att jag glömt ett häfte nere som jag måste hämta. Hoppar ner från sängloftet och hämtar det jag ska och smyger upp tillbaka. Läser vidare i min bok en sisådär 30 minuter och sen börjar min mage knorra. Den knorrar högre och högre, oftare och oftare. Så, det var bara att masa sig ner för det där nedrans sängloftet igen, göra sig en skål på müsli och mjölk, för att sen lägga sig i sängen igen och smaska vidare på nattmaten samtidigt som jag läste vidare. När jag väl ska sova och släcker min sänglampa märker jag att det inte blir mörkt i rummet. Då har jag glömt stänga av lampan nere när jag gjort i ordning müslitallriken. Riktigt less drar jag täcket över huvudet och sover- orkar inte masa mig ner för sängloftet en tredje gång samma kväll!
 
 Har idag hunnit med ett träningspass nu på morgonen. Bröst och tricpes med ett helt gäng träningsglada människor. Dock blev det lite långdraget under bröstövningarna och vi fick inget riktigt tryck i det hela, men när vi sen kom till triceps blev det andra bullar och jag körde riktigt slut på armarna. Skön känsla, nu skola!
 

Kommentera inlägget här :