My new love<3

publicerat i Allmänt, Mat och recept;
Helt sjukt hur jag kan bli kär i det mesta jag provar och sådär, men det finns liksom en alldaglig kärlek till allt. När jag bott i min delade lägenhet i Nacksta så blev jag förälskad i min nya, egna lägenhet- den gav mig frihet. När jag flyttat till min nya lägenhet behövde jag en soffa som jag fick vänta på i åtta veckor och fick fram till dess sitta på golvet- jag uppskattade myskvällarna en aning mer och blev förälskad i min nya soffa. Efter att ha handdiskat i två år blev jag överlycklig i diskmaskinen som vi köpte hem till Sandviken nu i sommar- ytterligare en slags befrielsekärlek. Jag tror ni hajjar grejen. Nu till det jag ville komma fram till. C.E.L.S.I.U.S. Hur har jag kunnat gå omkring på denna jord så länge, så ovetandes om hur bra den här produkten är trots att så många av mina vänner använt sig av produkten och bara pratat bra om den? Jag fattar inte! Nu är jag hur som helst fast i träsket, jag trivs och drycken har hjälpt mig att bli av med mitt läskberoende. Sjuktligt bra- jag är förälskad! Den här kvällen har jag fått så mycket energi av drycken. Städat lägenheten, diskat, lagat mat till 4 måltider, tvättat och strykt (alltså tvätten är fint invikt i garderoben), gjort klar min inlämningsuppgift till fredag och påbröjat min muntliga redovisning som är den 24:e. Vad var det jag sa, supergrejer det där Celsius!
 

Kommentera inlägget här :