Kung i baren

publicerat i Allmänt, Träning;
Halv fem i nattt kom jag hem från en av mina roligaste kvällar i livet. Blanda drinkar, shotar, plocka fram öl, cider, läsk, städa undan, plocka bort kapsyler, samla ihop kvitton, tömma dricksburken och trycka på kassaapparaten, ta emot pengar, ge växel och riva av kvittot. Jag var i himmelen! I ärlighetens namn kan jag säga att det här var den roligaste utekvällen jag varit på, så nästa gång ni vill släpa med mig ut tjejer kan jag jobba i baren och ni kan handla av mig ;)
Sitter just nu och petar i mig frulle, toppat med en celsius. Måste ha energi! Kroppen känns seg men om en timme ska jag masa mig iväg till gymmet och beta av veckan roligaste pass- rygg och biceps. Sen är det bara att ladda om. 19:00 ikväll väntar min egen sittning och det är dags att infinna sig på kåren igen. Pepp!

Kommentera inlägget här :