Hemma!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
Så ligger jag hemma i sängen hos mamma och pappa igen. Så skönt att vara här, bli lite bortskämd, prata om ditt och datt, äta gott och bli älskad. Precis det jag behöver just nu och dom vet det så väl. Päronen, vad vore man utan dem <3
Hade Sh'bam idag på Hälsocenter men kände mig ruggigt sliten! Orken fanns där från start, men ju längre in på passet vi kom desto mer dog min energi. Så tråkigt när man vill leverera! Jag hoppas jag piggnar på mig till i morgon. Klockan står på ringning, kvart i tio är det dags för 45 minuter spinning. Jag vill vara laddad, men jag är det inte. Sova, det är min högsta dröm just nu. God natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ärtan:

Du fixar allt vännen, jag vet att du är stark :-)<3

Svar: <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :