Fredag morgon

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
God morgon! Äntligen fredag, visst är det en härlig känsla :) Har som vanligt kört ett tidigt gympass med Ida och Samuel och idag var det riktigt roligt. Vader och mage, där har jag lite att komma med i alla fall även om jag inte är riktigt lika stark som mina två biffar till träningskompisar, haha. Träningsvärk i morgon- check!
Idag är det en fullsmockad dag (som vanligt), men för ovanligehtens skull ska jag inte åka hemöver nått den här helgen. Går i skolan till klockan fem och sedan är det bara att göra sig redo för ett arbetspass i en av barerna på kårhuset. Är faktiskt lite peppad, tror det kommer bli kul :) Det som inte är riktigt lika kul är att jag typ kommer vara vaken 24 timmar det här dygnet. Hur ska det gå för en trötter som mig? Återstår att se.
 

Kommentera inlägget här :