En sova- på- soffan- kväll

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Idag har det varit en sån där dag då jag inte har fått någonting alls gjort. Ett gympass i morse, övat lite presentationstekik idag och sen en föreläsning. That´s it, det enda jag lyckats åstadkomma idag. Smått stressad över mina korkade val idag känner jag ändå att det kanske var meningen, vad vet jag? Tror dagen får fortsätta i samma slappa stil med en sova- på- soffan- kväll- och natt. Var länge sedan jag hade en sådan nu, dom är ju så mysiga. Så nu lägger jag presentationen åt sidan och plockar fram boken Svenska skrivregler i stället. Det är där resten av tiden idag ska läggas. Hoppas du fått en härlig start på veckan och inte startat med samma, kassa energi som mig :) Vi hörs i morgon, kram! <3
 

Kommentera inlägget här :