Effektivitet!

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
My God vad effektiv jag varit på kvällen! Och vilken energi jag haft, har inte känt mig trött en enda sekund? Har packat för hemfärd till Sandviken i morgon, städat upp i lägenheten, betalat räkningar, sparat undan pengar, fört över pengar till matkontot, övat Blissdance, mailat Gävle räddningstjänst (spännande eller hur?!), mailat om min icke- fungerande ton till skrivaren (typ av reklamering) och planerat kläder till imorgon + packat skolväskan. Allt detta på 1.5 timme. Förstår ni varför jag vill skryta, är så sjukt chockad själv, haha! Slöat hela veckan som värsta zombien och så dyker dunderenergin upp såhär på torsdagskvällen så då var det lika bra att ta vara på den :) Men nu ska jag sova i alla fall, gymmet imorgon bitti. 06:30- pepp!
Skrivaren har krånglat till och från en längre tid nu och dessutom har min nya ton till skrivaren varit seg från scratch, så hoppas jag lyckas få ordning på den nu. Behöver min studie- samarbetspartner!!


Kommentera inlägget här :