B+

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Redovisningen är över, alla har presenterat och hela gruppen blev godkänd. Rätt skönt faktiskt! Jag är relativt nöjd med mitt framförande, sen är det klart att man alltid kan göra saker bättre. Kändes som att jag pratade med en hastighet i 120 km/h, men det är väl så, att det går lite fort ibland. Märker att jag har stor fördel av att jag är gruppträningsinstruktör eftersom jag inte blir nervös över att ställa mig inför en grupp och prestera. Men det är farligt det där också- att man blir för självsäker. Gäller att hitta den omtalade balansen...
Nu ska jag ta vara på eftermiddagen och läsa, läsa, läsa i kurslitteraturen. Man måste ta tag i sådan trökgöra också! Sen är tvättstugan bokad senare i eftermiddag och ett gympass ska genomföras innan kvällen är över så nog har jag fullt upp allt :)
 

Kommentera inlägget här :