Äntligen hemma!

publicerat i Allmänt, Träning;
Första veckan i Sundsvall är äntligen avklarad och jag är äntligen hemma i Sandviken. Har varit en riktig skitdag egetligen med sjukdom, skäll, ersättningsbuss för tåget, lite mer skäll och sen en massa krångel. Och som grädde på moset är det fredag, det kunde man banne mig inte tro! Kändes mer som ett tisdagskaos eller kanske ett torsdagsproblem? Hursom ligger jag här, har överleft och hoppas att morgondagen blir bättre, åtminstone lite bättre- då är jag nöjd! Blir dock ingen spinning för mig på förmiddagen eftersom jag varit krasslig under dagen, men jag börjar känna mig piggare så håller en tumme för att det håller i sig. I morgon ska jag nämligen iväg på 24- timmarskryssning med Hälsocenter och då vill jag vara pigg. Looking forward!
 

Kommentera inlägget här :