Ålandsbåt!

publicerat i Allmänt;
God morgon måndag, ny vecka nya tag! Gissa om jag är sliten efter helgens bravader med Hälsocenter på Ålandsbåten, haha. Det var med mycket trött ögon jag klev upp klockan 10 idag. Men här är jag, redo för att styra upp dagen och veckan. Vi ska tatuera oss idag jag och min kärlek. "Alltid vid din sida", ska vi båda rista in på samma ställe och jag är så lycklig att det blir av för Erik är så stor del av mig och mitt liv. I 6 år har vi varit tillsammans till hösten, jag är 21 år fyllda. Ni förstår, det här känns viktigt och tatueringen betyder mycket redan nu<3 Så klockan tolv är det dags för mig att lägga mig under nålen, så jag kommer inte hinna skriva så mycket mer idag. Förhoppningsvis ikväll såklart så jag kan visa upp det fina :) Ha en härlig måndag vänner<3
 
 

Kommentera inlägget här :