Utlandsfin

publicerat i Allmänt;
Klockan är halv två och jag har fortfarande inte hoppat ur pyjamasen, haha. Lite skönt på nått vis, att bara mysa runt en lördagmorgon och poa lite med det man känner för. Hade ingen spinning idag på förmiddagen vilket kändes oerhört lyxigt med en helt ledig dag. Skulle ta dagen i akt, sova ut ordentligt och sedan hugga tag i plugget men ni kan ju gissa vem som var uppe med tuppen. Tio över sju låg jag klarvaken i sängen, spelade lite på mobilen innan jag klev upp vid åtta och insåg att det inte skulle bli mer sömn denna morgon, haha. Så typiskt mig!
När jag satt här mitt i allt småpyssel kom jag på att jag vill göra mig fin tills vi ska åka utomlands. Ni vet, snygga naglar och fina fransar. Tänkte nog prova att göra manikyr på tånaglarna den här gången också. Det ser ju så himla fräscht ut. På måndag ska jag ut och leta salong, lika bra att vara ute i god tid :) I morgon är det prick två månader tills vi åker, längtar!
 

Kommentera inlägget här :