Ständig otur

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
God morgon! Lite senare inlägg än planerat idag. Har nämligen agerat både stylist och moraliskt stöd såhär på förmiddagen. Syrran hade både skolfotografering och spruttagning idag så då var det bara att ställa upp, speciellt när man ändå är här i krokarna :) 
Har precis satt mig med skolarbetet. Planerar, fixar och försöker få någonting gjort samtidigt. I slutet av oktober ligger det två tentor på två av de tre kurser som jag läser nu, den tredje kursen slutar 17 januari utan tenta- skönt! Dock är den tillräckligt stressig i sig då jag måste göra klar den redan den 11 december eftersom vi flyger till Australien den 13:e. Det är så mycket nu! Men på ett eller annat sätt ska jag lyckas strukturera upp det. Missar tyvärr två tentor undertiden som jag är borta som jag får ta ikapp senare. Men men, det är jag och min ständiga otur det! 
 

Kommentera inlägget här :