Sleepmode

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Jag verkligen hatar mina sleepmodes som jag kommer in i periodvis. Kan slocka var som helst, hur som helst- bara jag får sova! Tror det beror på min sjuuukt stora tentaångest och stress inför allt som har med matte att göra. Det går ruggigt trögt med skolan nu och ibland vill jag inget hellre än att hoppa av. Måste försöka rycka upp mig nu! Om tre veckor, när tentorna är över, kan jag ta allt mer lugnt, längta till Australien och bara vara. Ingen tentapanik, ingen stress. Låter som någonting för mig det!
Nu ska jag låta torktumlarna gå klar där nere i tvättstugan, sen vankas det gym, pratstund med fin kille och efter det bums i säng. Jag hoppas jag håller mig vaken, jag menar man vet ju aldrig om jag kanske snarkar in på gymmet, haha.
Alltså man är så sjukt ful när man gäspar...
 

Kommentera inlägget här :