Sh´bam instruktör!

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Dålig uppdatering på mig dom senaste två veckorna, jag vet! Men jag har varit så stressad över mina tentor den här veckan, och än är det inte över. Skriver den sista i morgon, matte, och jag känner mig på tok för lugn. Men någonstans där inne finns det en stressoman som vill rycka och slita i alla lugna delar. Den här gången har jag gjort mitt bästa och räcker inte det så hade jag faktiskt inte kunnat göra mer. Gäller faktiskt att intala sig det ibland, inte bara ställa alla dumma krav.
Fick glädjande besked idag på förmiddagen. Klarade min licensfilmning i Sh´bam, så nu är jag färdigutbildad instruktör, tjiho :) Helt ofattbart, jag är galet lycklig! Längtar så mycket till helgen hemma i Jäderfors, träffa alla fina nära och kära, sen väntar en välbehövlig ledig vecka innan  plugget drar igång igen. Och den veckan ska jag dansa Sh´bam- tills jag spricker!
 

Kommentera inlägget här :