Ny vecka, nya tag

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Ny vecka, nya tag- eller vad säger ni? Förra veckan måste ha varit den värsta i mitt liv, nu kan det bara bli bättre. Men det lär ju inte bli en dans på rosor i och med att vi går in i tentaperioden nu, nästa vecka är det tentor. BLÄ! Tur jag har med mig matlådor hemmifrån och att mamsen fyllde upp kylen åt mig. Så nu lär jag gott och väl överleva tills CSN- pengarna flyttar in på kontot på fredag :)
Har i alla fall gymmat med Ida idag och det är så skönt. Får se hur mycket träning jag hinner med den här veckan, det jag hinner med får ses som bra. Men såklart vill jag hinna varje dag!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

men du är så himla snygg! :*
jag saknar dig min fina vän :)

Svar: Jag saknar dig med gobit! <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :